Hola! Salam semua..

Lama x berblog... sebenarnya aku br pulang dr kg... sonok bercuti kat kg... hilang stress... apply cuti 4hari jek, balik kg dr 5-10 Mac 2010... mcm2 Ma masak utk aku...besh... Ma mmg pandai masak, masakan Ma semuanya sedap... w/pun aku cuba utk ikut resepi Ma, tp tetap x sama cam masakkan Ma... balik haritu Ma masak mcm2, bermula ngan masak nasik dagang, pastu nasik beriani, nasik impit, nasik kerabu...ikan bakar... walla...sedap sehingga menjilat jari... luv u Ma n Abah.. my favorite fruits pun melambak kat sana... buah PAUH... nyum, nyum...manisss sgt... best woo... ada la gak bawak balik kat umah skit... tp x leh nk bw bnyk sbb aku naik bas... my husband x larat nk drive coz dia keje mlm sebelum tu...so, ngantuks sgt... mmm, tu jek la nk cite... x de mood nk taip nih... br balik spital td... amik darah utk screening thalasemia... pastu terus p opis... tp mood nk keje belum dtg lg... mood cuti ada lg... x pe la, esok cuti...yahoo..