Assalamualaikum and gud morning everybody...

semalam aku dpt MC so x yah p opis.. ingatkan nak amik time slip jek, tp sbb dh terlalu lama menunggu giliran kat spital tu smpi kol 1 br leh jumpa doc so doc pun bg la MC...

sbnrnya tujuan p spital smalam sbb nak follow up kes aku haritu, mmm, about my baby yg survive only 3days after deliver... sedih mmg sedih, tp aku redha dgn ujian yg Allah bg ni... mungkin ada hikmah dia, cuma kita sbg manusia x dpt nk tafsirkannya...

so, appointment smalam ngan Dr. Hasliena...hehehee, Dr pun sama nama ngan aku...so sweet n nice Dr... doc inform yg baby aku masa dilahirkan darah mmg cair sgt. dia kena wat ujian darah aku n husband dulu, pastu br leh tau apa masalahnya... so, smalam terpaksa la darah aku dikeluarkan dr badan ni, bnyk tu smpi 5botol...smpai lenguh2 tgn aku ni...my hubby plak hanya 2botol jek.. mcm2 ujian doc nak wat ni ngan darah kitowang...harap2 semuanya ok la..

pas amik darah, doc scan plak pewut aku... tp kali ni doc lain plak, Dr. Hasliena kena p OT, ada org nk bersalin... memula scan doc ckp ada ketumbuhan dlm rahim aku, punya la aku terkujat...doc ni biar betol, x kan ada lg cyst aku yg dulu tu... tp kali ni bkn cyst tp fibroid... ya Allah, aku x henti2 berdoa semoga apa yg doc tu nmpk dlm scan tu bkn ketumbuhan... doc tu x puas hati, last2 dia suh aku p wat ujian pap-smear dulu... lps tu br dia scan lg skalik... ujian pap-smear ni 1st time aku wat, aduyai sakit siot... x mo wat dah... lps dh wat ujian tu doc scan lg skalik, tp kali ni dr bawah plak, lg clear... alhamdulillah, scan kali ni semua ok, x nmpk pun apa2 yg pelik dlm pewut @ rahim aku...alhamdulillah, syukur sgt...

kol 2.30pm aku kuar dr spital putrajaya tu, next appointment 21 April 2010... ha, doc ckp aku leh conceive balik after 6mth from now.. lps semua ujian darah tu dh dpt, n when doc dh kenal pasti apa puncanya... so, wish me luck ok.. doakan semoga semuanya berjalan lancar n aku leh conceive cpt n deliver baby yg sht... i miss my son's too much...semoga roh mereka dicucuri rahmat... aminnn...

Bila Allah Cepat Makbulkan Doamu, Maka DIA Menyayangimu,
Bila DIA Lambat Makbulkan Doamu, Maka DIA Ingin Mengujimu,
Bila DIA Tidak Makbulkan Doamu, Maka DIA Merancang Sesuatu Yang Lebih Baik Untukmu.